Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

212 Skanderborgvej
Viby 8260
Denmark

22399944

Ronin.00_00_56_10.Still010.jpg

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

SPØRGSMÅL TIL BOOTCAMP-FORLØBET

Flere end 500 kvinder har allerede deltaget på STRONG CURVES BOOTCAMP siden 2015. Vi har samlet nogle af de spørgsmål, vi modtager om vores populære træningsforløb her:


 

HVEM ER BOOTCAMPEN FOR?
Dig der har lyst til at udfordre dig selv med de mest effektive styrketræningsøvelser i et stærkt fælleskab af ligesindende kvinder. 

 

SE HVAD FORLØBET INDEHOLDER HER

 

HVEM DELTAGER PÅ BOOTCAMPEN?
Alle typer af kvinder, der vil have et kærligt spark til at blive sundere, stærkere, gladere.

 

HVAD ER ALDERS-GRUPPEN PÅ BOOTCAMPEN?
Aldersgruppen spænder bredt fra 19 år og helt op til vores alderspræsident på 59 år i øjeblikket. Dette hindrer dog ikke, at alle har en fest sammen, når vi træner. 

 

BOOTCAMPENS LÆNGDE?
9 og 18 ugers forløb.

NÆSTE FORLØB UGE 3, JANUAR 2018!

 

DELTAGERE PÅ ET HOLD?
6-10 deltager som træner sammen under hele forløbet med 'deres egen træner'.

 

HVOR FOREGÅR TRÆNINGEN?
Skanderborgvej 212 i Viby J. Dette er et privat træningscenter kun for kvinder, der er indrettet med lækkert træningsudstyr til at give dig de fedeste trænings-succeser.

 

INDENDØRS ELLER UDENDØRS?
Indendørs til ugens 2 faste træninger og udendørs til lørdagens valgfrie fællestræning.

 

ANTAL TRÆNINGER OM UGEN?
Du har mulighed for 3x træning om ugen! Forløbet inkluderer træning 2x om ugen på 'dit eget hold'. Ydermere er der mulighed for at deltage på udendørs fællestræning hver lørdag fra 9-10. 

 

SKAL JEG SELV TRÆNE UDOVER BOOTCAMPEN?
Nej! Medmindre du er medlem af et fitnesscenter, og ikke kan lade være med at tage afsted, så anbefaler vi ikke flere hårde træninger om ugen end de 3 vi tilbyder.

 

KAN JEG DELTAGE SELVOM JEG IKKE ER VANT TIL AT TRÆNE?
Det kan du helt bestemt! Vi skalerer træningsøvelserne og kiloene efter dit niveau, så du kommer godt fra start og du får en god træningsoplevelse og mest muligt ud af træningen.

 

JEG ER VANT TIL AT TRÆNE - KAN JEG FÅ NOGET UD AF BOOTCAMPEN?
Det kan du helt bestemt! Selvom du er vant til at træne, så oplever mange med træningserfaring, at de kommer til at træne hårdere, løfte tungere og med bedre teknik end de nogensiden har prøvet før. 

 

ER KOST INKLUDERET I BOOTCAMPEN?
JA! Forløbet indkluderer en 2 timers kost-workshop, hvor Anne Skjærbæk kommer og gøre os klogere på kost og hvordan vi kan få et naturligt forhold til mad uden restriktioner og forbud. Herudover modtager du vores E-bog med kostprincipper og kostinspiration, der kan bruges til at få mest muligt ud af din træningen i garagen. 

SE MERE OM FOREDRAGET

 

HVAD HVIS JEG ER SKADET, KAN JEG SÅ DELTAGE?
Har du en større skade der skal tages hensyn til, anbefaler vi at du sender os en mail line@linewittrup.dk, så vi kan forberede os på evt. ændringer i dit træningsprogram og tager stilling til, om vi mener du kan deltage.

 

HVORDAN ER PARKERINGSMULIGHEDERNE? 
Der er 2 timers parkering lige ved døren (husk at sætte din P-skiven ved ankomst). 

 

HVILKEN BUS KAN JEG TAGE?
Wittups Garage ligger kun 10 min fra Århus C
Busser fra Århus C til Viby torv: 200, 14, 1A, 4A og 11

 

HVAD KAN FÅ UD AF BOOTCAMPEN? 
Det er meget individuelt hvad kvinderne ønsker at få ud af at deltage på bootcampen, men dette er nogle af de ting, som du kan få med:

  • EN STÆRK, SUND, FAST KROP
  • ENERGI, OVERSKUD, VELVÆRE
  • VÆGTTAB, LAVERE FEDTPROCENT, MUSKLER (du ikke anede du havde).
  • INSPIRATION Inspiration og inputs til din egen træning.
  • MOTIVATION Ny trænningsmotivation og træningsglæde.
  • STØTTE OG OMSORG Et kærligt spark til at komme i gang .
  • GOD TEKNIK Uddannelse i de mest effektive styrketræningsøvelser.
  • UDFORDRING Spændende og varierende træninger med udfordrende og sjove øvelser.
  • STRUKTUR PÅ DIN TRÆNING Professionelle udformede træningsprogrammer til brug under og efter bootcampen.
  • EFFEKTIV TRÆNING At blive presset derud hvor du ikke selv formår.
  • GODE VANER Fokus på bedre hverdags-rutiner og gode vaner.
  • SLUT MED SLANKEKUR Et mere afslappet og naturligt forhold til kost.
  • FÆLLESSKAB High fives, teamspirit, støtte og opbakning fra ligesinde kvinder i alle dine ugentlige træninger.
  • BRUGBARE REDSKABER Simple redskaber til en sund og stærk livsstil, du kan holde på den lange bane
  • PROFESSIONEL VEJLEDNING Kyndig vejledning af nogle af de dygtigste kvindelige personlige trænere til en helt anden pris end hvis du valgte et personligt forløb

INDBLIK I TRÆNINGERNE